DOPRAVA

Při nákupu nad 1000 Kč je doprava po celé České republice ZDARMA. Pro Objednávky do 1000 Kč stojí doprava od 79 Kč, záleží na vámi zvolenému typu dopravy.

Vaši objednávku zpracujeme do 24 hodin. Poté Vám bude zásilka doručena za 2 až 3 pracovní dny. Více info ohledně objednávky obdržíte prostřednictvím vašeho e-mailu.

Nejdříve od nás obdržíte e-mail s potvrzením, že jsme zpracovali Vaši objednávku. Ohledně přesném termínu a čase doručení objednávky Vás informuje dopravce expresní balíkové služby PPLDPD, GLS nebo Zásilkovna. My Vám pošleme prostřednictvím e-mailu číslo zásilky a Vy si můžete na stránkách dopravce zjistit, kde se Vaše zásilka nachází. V den doručení zásilky Vás dopravce informuje na Vámi zvolené telefonní číslo. 

Při objednávce jste vyplnili telefonní číslo, na které vás budeme kontaktovat ohledně stavu Vaší objednávky prostřednictvím SMS zprávy. Dále Vás na toto telefonní číslo bude v den doručení zásilky kontaktovat Vaše dopravní služba (PPL, DPD, Zásilkovna), jak telefonicky, tak i přes SMS zprávu. V případě, že Vás dopravní služba nezastihne v den, nebo čas doručení na Vaši adrese, pošle Vám SMS zprávu s přesnou adresou, kde si budete moc zásilku osobně vyzvednou. Zásilka na Vás vždy bude čekat na nejbližším výdejním místě Vaší doručovací adresy. 

V případě, že zásilku doručuje DPD můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze vyplňte číslo balíku, které jsme Vám zaslali e-mailem. 

V případě, že zásilku doručuje PPL můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze zadejte číslo zásilky, které jsme Vám zaslali e-mailem. 

V případě, že zásilku doručuje Zásilkovna můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze zadejte sledovací číslo zásilky, které jsme vám zaslali e-mailem.

V případě, že zásilku doručuje GLS můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze zadejte sledovací číslo zásilky, které jsme vám zaslali e-mailem.

Ano, můžete. Termín a adresu dodání si můžete změnit na stránkách dopravce.

V případě, že zásilku doručuje DPD můžete změny provést zde

V případě, že zásilku doručuje PPL můžete změny provést zde

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta můžete změny provést zde

REKLAMACE A VRÁCENÍ

Pokud vám přišel produkt poškozený, přejděte do reklamace a vrácení. Postupujte podle návodu v sekci vrácení poškozeného zboží.

Nic se neděje, zboží můžete bezplatně vrátit a my vám pošleme správné, dle vaší původní objednávky. Přejděte do vrácení a reklamace a postupujte podle návodu v sekci vrácení nesprávného zboží.

Ano, můžete. V tomto případě musíte nejdříve vrátit původní položku, my vám vrátíme peníze a poté udělat novou objednávku. Přejděte do vrácení a reklamace a postupujte podle návodu v sekci výměna zboží za jiný kus.

Pokud nejste spokojeni s produktem, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě do 30 dní. V tomto případě přejděte do reklamace a vrácení a postupujte podle návodu v sekci vrácení - odstoupení od smlouvy

MÁTE JINÝ DOTAZ?

Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo na adrese: info@nadarky.cz